DETIK BERHARGA

Thursday, June 22, 2006

Jumaat -2 Jun 2006-

Mukhayam Intensif Siswa-siswi [Misi`06]
(kan bagus kalau dapat masukkan logo misi !)... Macammana aku boleh berada disini?
Dipaksa? Tidak sama sekali. Disuruh? Mungkin lebih sesuai. Kerana duat tak punya masa lagi, banyak lagi islah dan cukuplah sekadar melangkah dengan jalan yang telah disediakan.Tanpa sebarang keraguan, aku bersetuju untuk menyertai misi ni. Kenapa? Bayangkan U belajar 40% about life in a month. Wow!(I hope i have a better word to describe my feeling).
Aku berharap aku dapat mengutip sebanyak mungkin ‘Mutiara-mutiara Hidayah’ untuk menjadi bekal ‘Di sepanjang Jalan Dakwah’.
Dan aku amat berharap selepas tamat Misi ini aku mendapat jawapan terhadap ‘pencarianku’ yang akan menentukan masa depanku dan masa depan perjalanan dakwahku.
INSYAALLAH..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home